Ce se întâmplă în caz de...
Boală/accident - tratament ambulatoriu
Compania de asistență cu program de lucru de 24 ore (Call Center 24/7) informează, la cerere, cu privire la posibilitatea îngrijirii medicale ambulatorii, însă nu stabilește contactul cu medicul.
Boală/accident - spitalizare
Dacă te îmbolnăvești sau suferi un accident în urma căruia trebuie să fii tratat prin internare într-un spital, compania de asistență preia apelurile de urgență cu program de lucru de 24 ore (Call Center 24/7) și:
• stabilește contactul cu medicul curant / echipa medicală / reprezentanții unității medicale
• informează, la cererea persoanei asigurate, membrii familiei acesteia
Deces
Allianz-Țiriac organizează, la cerere, înmormântarea la locul decesului sau transferul persoanei decedate până la locul de înmormântare din România.
Asistență în caz de pierdere a documentelor de călătorie
În cazul pierderii documentelor de călătorie, compania de asistență ajută la procurarea documentelor de călătorie înlocuitoare prin facilitarea contactului cu ambasada sau consulatul român din țara de destinație.
Asistență în caz de urmărire penală
Dacă ești arestat sau amenințat cu închisoarea, compania de asistență ajută la obținerea unei consultații juridice locale sau facilitează contactul cu ambasada sau consulatul român din țara de destinație.
În cazul unui eveniment neprevăzut apelează compania de asistență: 021 312 22 39.