Marti, 30 mai a.c., a fost lansat, in premiera, “Top-ul companiilor din Romania implicate in sport”, top in care Allianz-Tiriac ocupa locul fruntas fiind, de altfel, si singura companie de asigurari din industrie prezenta in acest clasament.

Alaturi de Allianz-Tiriac, Telekom Romania si BCR au completat primele pozitii ale clasamentului.

Conform studiului, Allianz-Tiriac ocupa locul 1 si la capitolul “Sponsorizare Sport”, dar si in ceea ce priveste “Programele de Comunicare Interna”:

“Top-ul companiilor din Romania implicate in sport” a fost lansat in cadrul conferintei “Sports Marketing in Romania”, organizata de Adrenallina Sports PR and more. Acest clasament are la baza un studiu cantitativ si calitativ, realizat la nivelul primelor 100 de companii , dupa profitul inregistrat in 2015, informatie publicata in cadrul revistei Business Magazin in 2016.
au declarat reprezentantii Adrenallina Sports PR and more.

Allianz-Tiriac a fost premiata pentru strategia coerenta privind implicarea in sport, pentru programele de comunicare interna si externa asociate acestei strategii, pentru implicarea echipei in activitati sportive si, nu in ultimul rand, pentru cauzele caritabile sustinute prin aceasta implicare.

Inca de la infiintare, compania si-a asumat un rol activ in cadrul comunitatii. De-a lungul timpului, compania a sprijinit diverse proiecte sociale, initiative educationale si evenimente culturale si a sustinut asociatii si organizatii caritabile implicate in asistarea grupurilor defavorizate - copii, adulti si batrani cu dificultati - sociale, fizice, psihice si/sau mentale, in scopul reintegrarii acestora in societate. In egala masura, Allianz-Tiriac a promovat importanta stilului de viata sanatos prin practicarea activitatilor fizice si a sustinut diverse ramuri sportive”, a declarant, in cadrul conferintei Ana-Maria Hera, Director Brand Management si Comunicare Clienti Allianz-Tiriac Asigurari.


In zona sportului, Allianz-Tiriac promoveaza si incurajeaza practicarea sportului atat prin implicarea directa a angajatilor, care participa la numeroase evenimente si competitii sportive, cat si prin derularea unor campanii si programe prin care compania sustine performanta in sport”, a mai precizat Ana.

Cu ocazia conferintei, Directorul de Marketing al Allianz-Tiriac a amintit si de proiectul desfasurat in parteneriat cu Fundatia Olimpica Romana aflat, anul acesta, la cea de a treia editie.

Un proiect drag noua pe care il sustinem inca din 2015, este programul “Bursele de Performanta Allianz-Tiriac, dezvoltat sub umbrela “Vreau sa scriu istorie!”. Anul acesta, am continuat acest parteneriat si ne-am asumat rolul de a face parte din lumea copiilor si tinerilor performanti, pentru a le oferi garantia ca au alaturi prieteni de incredere si pot indrazi, nu doar sa viseze, ci chiar sa lupte pentru a-si atinge potentialul.”, a mai amintit Ana Hera.

Multumesc intregii echipe Allianz-Tiriac pentru acest rezultat care ne onoreaza. Implicarea fiecaruia, in calitate de sportiv sau voluntar, la nivel national si local a adus deja schimbari in bine in comunitate. Iar comunitatea a recunoscut acest lucru. Ma bazez pe voi sa continuam impreuna!” a comunicat Virgil Soncutean, CEO Allianz-Tiriac, in cadrul unui mesaj de felicitari adresat echipei sale.

Studiul este disponibil aici

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport