Allianz, cea mai mare companie de asigurari din Europa, dupa valoarea de piata, a publicat rezultatele financiare inregistrate in cel de-al patrulea trimestru al anului trecut, respectiv la finele anului 2016:

Segmentul non auto înregistrează o creştere accelerată

Principalele repere:

  • Veniturile la nivel agregat în creştere cu 8%
  • Segmentul non auto înregistrează un avans de 19%
  • Asigurările property înregistrează o creştere de peste 6%
  • Asiguările de sănătate au crescut cu aproape 80%

Rezultate agregate: Allianz-Ţiriac înregistrează la finele celui de-al doilea trimestru al anului curent rezultate în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Allianz-Ţiriac a înregistrat, la 30 iunie 2017, un volum al veniturilor din prime brute subscrise la nivel agregat (asigurări generale şi asigurări de viaţă & sănătate) în creştere cu aproape 8%, faţă de valoarea veniturilor înregistrate la finele celui de-al doilea trimestru al anului 2016.

Profitul operaţional consolidat din activitatea de asigurări a crescut în primele 6 luni ale anului curent, de asemenea, cu 27%, în comparaţie cu cel înregistrat în acelaşi interval al anului trecut.

Virgil Şoncutean, Director General Allianz-Ţiriac Asigurări:

Segmentul Asigurărilor Generale: Asigurările non auto înregistrează o creştere accelerată.

În primele două trimestre ale anului 2017, Allianz-Ţiriac a înregistrat o creştere a veniturilor totale din segmentul asigurărilor generale de 6% faţă de valoarea înregistrată în primele 2 trimestre ale anului trecut.

Creşterea subscrierilor a fost influenţată, în principal, de evoluţia afacerilor non-auto, unde creşterea s-a situat la peste 19%. S-a remarcat, de asemenea, o creştere importantă pe segmentul Bunuri şi proprietăţi, de aproape 6% faţă de acelaşi interval al anului trecut

Asigurările auto au generat creşteri marginale ale veniturilor, la jumătatea anului, de sub 1%. Ponderea cea mai mare în totalul veniturilor din prime subscrise este deţinută de asigurările Casco, segment pe care Allianz-Ţiriac era, la finele anului trecut, lider.

La nivelul segmentului de asigurări de sănătate, faţă de rezultatele înregistrate în primele 2 trimestre al anului trecut, Allianz-Ţiriac a înregistrat anul acesta o creştere a volumului de afaceri de până la 80%.

Segmentul asigurărilor de viaţă: poliţele de tip unit linked domină rezultatele.

Vânzările de poliţe de asigurări de viaţă au înregistrat o creştere cu aproape 23% peste valoarea înregistrată în acelaşi interval al anului trecut.

Asigurările de tip unit linked sunt cele care au dominat vânzările pe segmentul asigurărilor de viaţă, semnalând o creştere procentuală a veniturilor totale faţă de Q2 2016 de 36%. O creştere semnificativă a fost consemnată şi pe segmentul asigurărilor de grup, evidenţiind o evoluţie de circa 26%, comparativ cu anul trecut, pe acelaşi interval de referinţă. În ceea ce priveşte produsele tradiţionale, rezultatele sunt similare celor din anul precedent.

Departament comunicare
Pentru informatii suplimentare:
contact.presa@allianztiriac.ro
Iti oferim suport