familie care se bucura de vacanta

Bucură-te de o vacanță fără griji

Pentru Clauza Storno contactează un reprezentant Allianz-Țiriac
  • Flexibilitate în alegere - 3 planuri de acoperire teritorială, în funcție de nivelul de protecție dorit
  • Compensare a costurilor generate de anularea și întreruperea călătoriei prin Clauza Storno
  • Primești asistență 24/24 dacă ai nevoie de îngrijiri medicale în străinătate
  • Nu plătești serviciile medicale primite în urma unui accident sau a unei urgențe medicale

Vrei să călătorești fără griji? Asigurarea de călătorie Voiaj este potrivită pentru tine

Ai la dispoziție un proces simplu și rapid
de soluționare a daunei

Notificare online sau prin telefon
Completare dosar, după notificare
Asistență în cazul unei urgențe medicale
și/sau despăgubire

Întrebări frecvente

  • Planul A: În toate țările cu excepția SUA, Canadei, României și țării de rezidență a persoanei asigurate
  • Planul B: În toate țările cu excepția României și țării de rezidență a persoanei asigurate
  • Planul C: În Bulgaria, Turcia, Grecia, Cipru, Malta, Italia, Croația, Spania, Portugalia, cu excepția țării de rezidență a persoanei asigurate.
  • Completează-ți asigurarea Voiaj cu:
  • Asigurarea opțională de accidente persoane
  • Asigurarea opțională a bagajelor*
  • Asigurarea de răspundere civilă față de terți
  • Clauza storno.

* Deteriorarea bagajului pe durata în care acesta este lăsat în grija unei companii de transport, precum și cheltuielile efectuate pentru achiziționarea bunurilor de strictă necesitate, în situația în care bagajul a fost livrat de transportator cu întârziere, nu sunt acoperite de polița de călătorie Allianz-Țiriac.

Răspunderea în cazul întârzierii, deteriorării sau pierderii bagajului, aparține companiei care a efectuat transportul: companiei aeriene, companiei de transport auto, sau altui transportator (feroviar, naval, etc), astfel că, demersurile necesare pentru recuperarea prejudiciului trebuie îndreptate către aceștia, conform legislației în vigoare.